dilluns, 20 de novembre del 2017



Xocolatade festa major







El 24 d’agost de 1959 jo vaig ser reina. Si, reina del carrer Galileu, el dia de la festa major del barri. Jo només tenia set anys i aquell dia em va quedar gravat a la memòria, dins la capseta dels records més dolços de la meva infantesa. El carrer Galileu feia tant de goig aquell dia, guarnit amb paperets de colors que l’aire calent de l’estiu feia ballar i al moure’s es tocaven els uns amb els altres omplint el carrer d’una remor que feia olor de festa. A la tarda va arribar el gran moment de la proclamació. Vaig pujar al entarimat del cap de munt del carrer i tothom amb mirava somrient des de les llotges de fusta plenes a vessar de veïns. Per fi el gran moment del dia, la gran xocolatada infantil. Jo, com a reina, vaig ser a primera a tenir la tassa plena de xocolata. Quin honor més dolç.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LA VISITA Això si que no t’ho esperaves, després de deu anys, trobar-me davant teu de cop i volta. Ho sento he trobat la porta...