dimecres, 15 de novembre del 2017




Estimada Sue:







T’envio la solució als mots encreuats en anglès que em vares fer arribar fa quinze dies. Crec que me n’he sortit. Els que vares fer tu en català estan perfectes. Aviat ho farem tan bé això dels mots encreuats que farà fàstic.
Sóc conscient que tu no estàs tan enganxada com jo però deu ni do com te’n surts.
Els mots encreuats són la salvació en molts moments dins la meva vida. Els faig naturalment per una afició desmesurada a les paraules però també per relaxar-me, per treure’m obsessions que no em deixen dormir, o simplement per isolar-me de l’entorn i restar una estona a soles amb el meu cervell i ells, els mots.
En la teva última carta em dius “guillada” per aquesta afició meva però no m’enfado pas. Simplement penso, i si tinguessis raó?

Eugènia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LA VISITA Això si que no t’ho esperaves, després de deu anys, trobar-me davant teu de cop i volta. Ho sento he trobat la porta...